ftmdyn22 Kızlar 19+0 oldum bugün 4 defa kasılmam oldu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde 7.aydan sonra başlamıştı bunda 14.haftadan sonra başladı normal mi sizce 19.haftada bir günde 4 kasılma için erken değil mi randevumu aldım haftaya hastaneye gideceğim
Annekuzusu06666 ftmdyn22 magnezyum kullanmıyormusunuz bende 13 de başladı o günden beri kullanıyorum ben şu an 19+0 günde iki defa falan oluyor yinede ama
Yavuzzynpmhra ftmdyn22 ikinci gebelikten itibaren daha erken oluyormuş. Bende bunu 3.gebeliğmde 13.haftada yaşayarak öğrendim😃 magnezyuma başladık, iyi geldi
Annekuzusu06666 ftmdyn22 yok ama benim iğnem var progestan fitil bu düşük önleyici erken doğum önleyici bide bizim plesentamız aşağıda o yüzden
ozgeserin ftmdyn22 benimde 20 li haftalarda başladı ikiz gebelik benimkisi zaten progestan iğne fitil kullanıyordum magnezyum başlamıştı şuan 31 haftadayım nidigard kullanıyorum günde 3 defa magnezyum günde 3 kullanıyorum ona rağmen oluyor hala ara ara
Annekuzusu06666 ozgeserin valla bende bile ara ara adet sancısı sarıyo bazen kasılma oluyo günde iki defa senin iğne hergün mü
ftmdyn22 Annekuzusu06666 benimkide ondan olabilir kendimi yorduğumda doğrudur insanın 2.5 yaşında bir oğlu olunca yormaması imkansız peşinden koşmaktan artık çok yoruluyorum enerjim bitiyor 😅
gamzeozsu Annekuzusu06666 iğneyi devlet hastanesimi yazdı size ben serklajlıyım ve rahim ağzı 5mm çok kısa yatıyorum sadece magnezyum ve 200 mg sabah akşam progestan kullanıyorum.iğne dahamı etkili
Annekuzusu06666 gamzeozsu iğne şükür benim ağrılarımı alıyor fitile göre benim de düşük riskim vardı kanamam oldu iki defa ikiside verdi iğneyi de fitili de siz kaç haftalıksınız
gamzeozsu Annekuzusu06666 19+0 haftadayım.benim kanamam yok ama rahim ağzı kısalığım var dikiş tutuyor bebeği rahim ağzı dikiş oldugu halde kısa yatıyorum lavabo ihtiyacı harici kalkmıyorum.
Annekuzusu06666 gamzeozsu benim şükür onlar yok ama bende devamlı yatıyorum oturuyorum ağrılarım oluyodu azaldı biraz 19+0 bizde aynı haftamız zaten