Guneyinannesi1 Gebeliğim 16 haftalığım hareketleri hissetmiyorum hiç oğlumda 15. Haftada net hissettim git gide arttı ama bu gebeliğimde tık yok ☹️
sevaldqn1 Guneyinannesi1 her gebelik aynı olmaz canım ilerleyen haftalarda hissedersin ben ilkini 19da 2. Gebeliğimi 21 de hissetim korkma
ftmdyn22 Guneyinannesi1 normal genellikle 18 yada 20.haftadan sonra hissedersin artık cinsiyet belli mi sizin
prensesannesi-01 Guneyinannesi1 ben 18 haftalık olduk elhamdülillah ama hala hareket desen hissetmedim. Artık hissetmek istiyorum umarım bugünlerde hissederim bebeğimi saglikla gelsinler Amin
Guneyinannesi1 sevaldqn1 daha erken hissedersin diyorlar normalde bende her uzandığım fırsatta sürekli dürtüyom hissederim diye 😂
aylisinannesi Her hamilelik aynı olmayabiliyor benim ilk gebeligim 23.24. Haftalarda ancak hissetmiştim endişelenmeyin ☺️
Balinannesi_00 Benimde ilk gebeliğimde 15.haftada hissetmiştim şimdiki gebelğmde daha erken bekliyodm bugün 18+3 olduk az önce ilk defa net bi şeklde hissettim.çok mutluyum şuanda. İnşallah sizde en yakın zamnda hissedersnz.