Ebrunr melsaanne bende Karmen koyacağım kızımın adını çok duyulduk olmadığı için herkes bir şey söylüyor. İçine sindiyse yeterli insanlara çok kulak asma 🥰
Turuncukadin melsaanne muhteşem bir isim ve eşim kabul etseydi kızıma bu ismi vermeyi çok isterdim 🥹🥹
momofprincess1221 Bencede cok güzel söylenisi anlami.birak ja millet alismis asel lina duru defne cart curt.
melsaanne momofprincess1221 evet ya bende o isimleri görmekten çok sıkıldım artık Maysa bana çok güzel geldi 🥲
melsaanne Masal777 evet evet çok duyulmadığı için başta öyle geliyor ama ben söyledikçe alıştım sanırım 🥰
melsaanne Ebrunr Karmen ismi de çok hoş 💖 yok kulak asmıyorum zaten şuan Maysa kesin gibi bir şey sadece burdaki görmekten bıktığımız isimlerden sonra yorumları merak etmiştim 🥰
momofprincess1221 Ebrunr aynen valla.insanlar koyum sürüsü gibi .hep ayni isimler.yenilikler korkutuyor sanirim
melsaanne Turuncukadin oğlumda eşimle isim çatışması çok yaşadık son ana kadar ama kızımda ben hep Maysa olur diye düşünürken cinsiyeti öğrenmeden eşim kız olursa Maysa olsun kesin dedi ben şok 🤭😍
annesim220508 Maysa ve bulut diye bir çizgifilm var ondan beri çok hoşuma gider oğlumda olursa ilerde bulut koy derim çok iyi 🌸 böyle şeyleri ben çok seviyorum ya 😂
melsaanne annesim220508 ben çok önceden bi yerde okuyup beğenmiştim tabi o zamanlar çizgi filmler hayatımda yok😁 sonra orda da görünce aa dedim çok hoş😍