Gebeliğim başladığında yüzüm sivilcelendi ilk gebeliğimdede bu şekildeydi doğumdan sonra geçmişti. Ama bu sefer çok fazla artık insanların sorularından bıktım dışarı çıkmak bile istemiyorum . Oğlum bile anne yüzünde birsürü diken çıkmış diyor . Gerçekten çok fazla artık boynumda göğsümde çıkmay başladı . aynı sorunu yaşayan var mı yada bi çözüm bulan..