Lavinyam06 Gebelik yok ama adet olamadım belirtimde yok en son Ocak ayında klomen ovitrelle duphaston kullanıp şubatta adet oldum martta olamadım en son 8 Nisan da oldum 17 Nisan da hsg çektirdim yine gecikti :(((