Enl İnsan umut ediyor işte ama bi cok kisiden duydum hamileler, Bi sıkıntı olmamasına ragmen Normal yolla olmayanlar böyle seylere yöneliyoruz maalesef :) Klomen kullandım sadece onuda doktor vermisti 2 sene sonra ilk defa değerim arttı klomenden sonra oda sadece beta 2.0 cıktı 😁 herzaman 0.5 cıkıyordu benim. Klomende olmaynca bende böyle bisey duydum siparis veriyim dedim ama bakalım insallah hayırlı sonuc yazarm buraya sizlerede vedile olmus olurum