Sevda_kygszz ogretmennn bemce hic gerek yok ben kullanmadim belki 5 6 tane icmisimdir 30+3 haftaligim allaha sukur cok da güzel ilerliyoruz
Gmry ogretmennn elenetal kullanıyorum çok memnunum değerlerimde hiçbir sorun yaşamadım 36 haftalığız şuanda 🙏
melikegkbltt__ Sevda_kygszz gebeliğimin başında sadece 6 adet içmiştim alerji yaptı kollarım sivilce tarzı kabardı,birdaha da içmedim kollarımda da hep lekeler kaldı 🥲 folik asit içeren besinlerden yararlanmak daha doğru diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
Sevda_kygszz melikegkbltt__ cok sacma geliyor folik asit benim alerjim yoktu sadece cok sacma geldigi icin icmedim dogal yollarla herseyi vucudumuza almak varken neden ilac?
sendekimsinnn ogretmennn çok kullanmak istiyprsanız folik asştin aktif formu olan metil folat kullan canım solgarınkini kullanıyodum ben
melikegkbltt__ Sevda_kygszz haklısınız gerçekten birde ilacı en az tüketmemiz gereken dönemde sadece ilaç veriyorlar 🤷🏻♀️
Morrinah ogretmennn elenatal 2 kullandım şuanda vitadevs kullanıyorum ikiside mükemmel iyi geldi bana hangisini içersen artık aldığın folik asit aktif folik asit olmasına dikkat et yeter
8143 ogretmennn vifolic kuzenim kullandı ben folbiol kullanıyorum şeker olduğu içn bnde onu verdi doktor