1994ozg Merhaba kızlar önceki doğumuma dair çoğu şeyi unuttuğum için sormak istedim, doğum sonrası idrar yaparken kasları kontrol edememe olayı ne zaman düzeliyordu sizlerin ne zsmsn düzeldi?
Parinas 1994ozg bende ilk doğumda idrar kaçırma oluyordu. Hapşırınca öksürünce. Bunu diyorsunuz sanırım. Öyleyse bende 5 6 ay kadar olmuştur. Doktora gittim hatta ürologa. Fizyolojik olarak bi sıkıntı yok kegel yap dedi. Uygulama indirdim günlük yaptım 1 2 ay içerisinde tamamen düzeldi. Ama benim ilk doğum iriydi ondan uzun sürmüş. İkinci doğumum öyle değildi sorun olmadı o kadar
1994ozg Parinas benim de ilk doğum bayağı iriydi ama ne kadar sürdü bu durum hatırlamıyorum, bu seferki de iri ama çok değil, tuvaletr gidince mesela idrarı tutamıyorum kendi akıyor kaslarım aktif değil şuan, ne zaman düzelmişti hatırlayamıyorum
Parinas 1994ozg ilk başlarda idrar yaparken sık bırak yaparak alıştırıp sonra günlük hayatta yapmaya başlayabilirsiniz. Bende idrar yaparken arada tutabiliyordum, sona doğru tutamıyordum. Ama halloluyor egzersizlerle çözümü basit Allah’tan
1994ozg Parinas evet yapmaya çalışıyorum o şekilde, dışarı çıksrken tedirgin oluyorum hep o yuzden ne zaman düzelecek merak ediyorum ya teşekkür ederiimm