Herkese merhaba ben bugün gittiğim bursa yüksek ihtisas eğitim ve araştırma hastanesindeki perinatoloji doktoru ile görüşmemi anlatmak istiyorum azıcıkta hayatımızda olumlu ve güzel şeyleri paylaşalım değilmi🥰 Dr. Nihat Farisoğulları egosuz, ilgili, anlayışlı davranışlarıyla beni şaşırttı foruma girip ara ara yazılan ve yaşanan bazı olumsuz konuları görüyordum acaba benim de başıma gelirmi diye korkarak gittim, hiç korktuğum veya daha doğrusu yaşanması mümkün olacağı olumsuz durumları yaşamadım özel hastane olmamasına rağmen gayet güzel ilgilendi konuştu tek tek her şeyi anlattı eşimide yanıma aldı sen giremezsin demedi ve hatta bana müjdeli bir haber verdi 22 haftadır kesede amniyotik bant olduğunu sanıyorduk bugün o bantın amniyotik bant olmadığını söyledi yani ne biliyim bugün çok güzel bir gün geçirdim mutluluğumuda paylaşmak istedim gitmek istiyen hamiş arkadaşlarım gönül rahatlığıyla gidin ilgilenmezler doğru düzgün konuşmazlar açıklama yapmazlar diye çekinmeyin selametle kalın ve sizlerde umarım çok güzel haberler alın gönlünüzden her ne geçiyorsa 🥰