kutaymoms Kızlar merhaba akşamdan beri sırtıma bıçak saplanır gibi bi ağrı giriyor nefes almakta güçlük çekiyorum yani sırtta değil ne bileyim üst vücudum nefes alırken batıyor bildiğin bi kaç kere oldu akşamdan beri normal mi sizce? Başına gelen var mı?
cerengeredeli kutaymoms 22 den beri ara ara oluyor bende. Yoruldugumda falan. Neden bilmiyorum yarın sorucam unutmazsam
Melikeakkc kutaymoms benim de sağ alt karnım çok ağrıyor. Açık yara gibi. Karnım bana ağır geliyor sanki derimi geriyorlar 😕😕😕 35. Hafta
ozgeserin kutaymoms normal canım bebeğin büyüyor baskı yapıyor göğüs kafesine 31 haftadayım o ağrılar 28 den beri var ikiz gebelik inan kalçalarım bacaklarım heleki vajinam çıkacak gibi ağrıyor bazen
Deleted33000 kutaymoms mide rahatsızlığı varsa o da sırta atıyor aynı ağrıyı dün gece bende çektim sabah kalktım hala midem ağrıyordu
kutaymoms cerengeredeli bugün biraz iş yaptım ondan mı acaba dedim ama günlük işler yani o da, sorarsanız haber eder misiniz bana da 🙏🏻
cerengeredeli kutaymoms ederim tabiki. Benim kaburgama doğru da ağrıyordu kalp krizi geçiriyorum sanıyordum hep o dereceydi. Sonra sütyeni değiştirdim bir beden büyük gelen toparlayıcı desteksiz giymeye başladım rahatladım biraz
cerengeredeli kutaymoms soramadım kusura bakma 🥺 sancı yüzünden yatisim yapıldı aklımdan çıktı tamamen
kutaymoms cerengeredeli ya ben de deneyeyim bi akşam ben de öyle sandım kalbime de bıçak sağlanır gibi oldu cünkü
ozgeserin cerengeredeli evet sütyen etkisi de var sıkınca gerçekten nefesin kesiliyor gibi oluyor ama bebekte baskı yapıyor ister istemez
cerengeredeli kutaymoms kaburgalarimiz ve omurgamiz bebislere yer açtığı için esniyor ya o yüzden ağrı olabiliyormus internette öyle yazıyordu
ozgeserin Melikeakkc Allahım gerçekten güç versin ne kadar zorlanıyor insan sona yaklaştıkça kasık ağrısı enfeksiyon kaynaklı da olabilir
cerengeredeli ozgeserin bebek en büyük neden. Kendine yer açmak için organlarimizla kaburgayla dans ediyor 😂
Melikeakkc ozgeserin sancıydı muhtemelen biraz yürüyünce geçti. Ama genital bölgemde çok ağrım var oturup kalkarken sağa sola dönerken çok zorlanıyorum gittima çile de herşeye baktılar kan idrar hiç bişey yok dendi. Bebek baş geliş o yüzden ağrın vardır son aydasın artık ağır geliyordur dedi
ozgeserin kutaymoms Allah razı olsun canım sağ salim kucağımıza alalımda inşallah bu acılar geçecek inşallah