Premsescik Bence hiç o riske girmeyin arkadaşm rahim yırtılması yaşadı bebeğini kaybetti.
Üstelik onun ilki sezaryen
ikinci ssvd idi
üçüncüde oldu:(
İkinci ssvd cok da güzel geçmişti
ama 6 senede 3 hamilelik geçirdi.
Üçüncüde bir gün öncesi muayenede bile her şey normalmiş
ama sancı anında kanamayla hastaneye kaldırıldı rahim yırtılınca bebek kordondan ayrılmış bu bir risk ve onu buldu