Bat 18 idi bugün adet oldum kızlar ben elendim sizlerde ne var ne yok
Dilsad benim de bat bugün dü ama henüz ne gelen var ne giden 🤗
Dilsad ben de elendim
Benimde 17 sancılar kasılmalar geliyo arada ama bakalım
Haklarinizda hayrlisi olsun kızlar 🙏