Bebeğim 36. Haftada ters dedi doktor ayakları kanaldaydi
37.haftada kalçası ile oturuyor ama kanala baskısı yok dedi
- Haftaya girdik ve bebeğim yan dönmüş durumda ilk kızım normal doğum oldu 38+4 de doğdu sizce döner mi başına böyle birşey gelen var mi?
Bende sezeryan istemiyorum doğum yada sancı anında döner mi?