mucizemgelsin61 Kızım yaklaşık 3 buçuk aylık 2 3 gündür emzirdikten sonra daha gazını alıyorken kakasını yapıyor birde gürültülü yapıyo yani günde nerdeyse 3 4 kere yapıyor neden böyle olmuş olabilir ki
Mavi3475 mucizemgelsin61 Korkma canım çocukların 1gün 1 gününü tutmaz günde 5 defada yapar 5 gün boyunca hiç yapmayabilir bunlar normal şeyler benimde bebeğim 4 aylık olucak bazen 2 bazen 1 yapıyor bazen 4 değişiyor sürekli bunun icin doktora gitmene gerek yok
Queen3524 mucizemgelsin61 benimde bebeğim bazen çok kaka yapıyor 3 aylık bugün bir doktora sormuşlar instagramda oda demiş ki sadece anne sütü alıyorsa günde 10 kakaya kadar normal 🙄 ismi umut özdöl o soru duruyor olabilir hikayesinde
mucizemgelsin61 Mavi3475 Ay teşekkür ederimm içimi rahatlattınız🙏 inşallah yaa bakalım gerçekten öyle tutmuyor çok değişkenler korkuyor insan
Mavi3475 mucizemgelsin61 Anneyiz sonuçta insan endişe ediyor acaba bi sorun mu var diyorsun ama sorun yok korkma canım sadece 1 hafta boyunca eğer yapmıyorsa kakasını ozaman endişe etmelisin yapıyorsa zaten sıkıntı yok 7 güne kadar yapmazsa normal 7 den sonrası doktora gidilmeli bunları çocuk doktorumuz söylemişti Prof.Dr kendisi