Pembe_bulut Hanımlar yenidoğan hazır kundaklardan kullanan var mı aranızda? Kullanışlıysa alıcam inşallah cevaplarsanız sevinirim 🥰 görselde eklediğim tipten almayı düşündüm nasıl sizce? [https://mutluresim.com/images/2025/05/15/1sqwBo.jpg](https://)
Beyzanur3 Pembe_bulut ben aldım bence çokta kullanışlı ben de daha doğum yapmadım ama pratik ben fermuarlı olanından aldım
Pembe_bulut AnayimBenAna_ ilk bebişimde müslinle yapmayı denedim aslında ama bebek hareket ettikçe kundak açılıyor gevşiyor kolunu vs çıkarıyordu 😅
Pembe_bulut Beyzanur3 bana da öyle geldi ya fermuarlılardan göremedim Trendyolda daha çok bu tip var sanki 🥲
AnayimBenAna_ Pembe_bulut büyük müslinlerden çıkamıyo ya :) ama kolaylık olur bunlar sadece ne kadar sıkı durur bilemedim bence bundanda çıkarırlar