tugbamehmetbaki Emine_Karakus benim 11 haftada ağrım oldu 2 hafta sudanbaşka birşey içmedim ama karanfil yagi ile geçti
SevgiTkn Emine_Karakus 4 aylıktan sonra çektirebilirsin canım dolgu bile oluyor. Ben yaptırdım dolgu.
Tugcegul Emine_Karakus 7 haftalikken 20lik disimi cektirdim hic bisey olmuyo agri daha kotu ve iltihap bebege daha cok zara veriyo demisti kadin dogum doktorum cektir kurtul derim
MomNalbant Emine_Karakus ben 11. Haftamda dolgu yaptirdim sadece kanal tedavisi ve film cekmiyorlar haricinde yaptirabiliyorsun herseyi , doktoruma sormustum..
Emine_Karakus tugbamehmetbaki bende iki haftadır diş ağrısıyla uğraşıyorum sarımsak tuz karanfil neler yaptım geçiyor tekrar başlıyor doğuma 5 ay var daha nasıl dayancam bilmiyorum 🤷♀️
Emine_Karakus SevgiTkn benim 4 buçuk ay oldu dişçiye gittim doktorun izin verirse gel çekelim dedi ama antibiyotik kullanmadan nasıl çekilir onuda anlamadım ne yapcamı bilemedim:(
SevgiTkn Emine_Karakus illa çekilmesi mi lazım. Dolgu kanal tedavisi olmaz mı. Doğru antibiyotik zararlı olabilir. Doktoruna sorsana bi ne dicek bakalım
BMA Emine_Karakus benim esim kullaniyor cok ise yariyor o ama benkmde ağrım var surucektim ama doktora sormadan önerilmez dedi
BMA SevgiTkn canim sen bunu doktoruna sordun mu kullanmadan once .benim eşim kullaniyor cok memnun ama hailelere iyi degil diye okudum bi zarari yokmj
Emine_Karakus SevgiTkn canım kadın doğuma gittim diş hakkında pek bilgisinin olmadığını söledi sonrada sıra al çağırcam dedi sıra gelene kadar acil sezaryana gitti yani anlıcan başından savdı :(
SevgiTkn Emine_Karakus canım senin kendi doktorun yokmu onu dedim ben sürekli gittiğin doktorun ona sor dedim. 😊
Emine_Karakus Bende bebeğe bi zararı olmasın diye kaç gündür sabrediyorum ama artık dayanılcak gibi değil ne yapcamı bilemedim