Kızlar normalde adetim 12 mayısti bu ay 5 mayısta geldi 1 hafta öncesinden internetten 5 tane awox getirttim adet suphelendim 5 mayısta felan ara ara yaptım test hep negatif çıktı bur da birkaç tane post açmıştım halen adetim erken geldi ped bile dolmuyor pembe açık kirmizi lekelenmem var demiştim bu 1 hafta sürdü bugün sırf keyif olsun diye suphelenmem yok du umudum bitmisti test yaptim simdi ama resmen pozitif gordum awox yanlış sonuc verir mi umutlanmalimiyim

httpsp//mutluresim.com/images/2025/05/15/1sqXti.jpeg