36+3 teyim bu süreçte sadece 1 hafta normal doğum pozisyonundaydı (34. Hafta ) Hala makat geliş
İlki sezeryandı zaten 6 yıl geçti normal düşünüyorum ama dönmediği için bilemiyorum Egzersizler falan varmış ama bir taraftan oluruna bırakmak istiyorum
Şansımı zorlayıp ya kötü bir doğum geçirirsem diye endişe ediyorum
Bilemedim. ..