Kızlar dr gittim hamileyim 5 haftalık yeni girdik dr suyu az dedi geldiğimden belli 3 litre su içtim normalde suyla aram iyi değildi bana progestan verdi onu da kullanacağım suyu güzel içersem sizce iyi olur mu ya başına gelen var mı canlar 15 gün sonra gelin kalp atışını dinleriz dedi kese de güzel dedi