Bebeğiniz küvezde kaldı mı
Busra_acici8 35+3te doğum yaptım küvezde kalmıştı ciğer gelişimi tamamlanmadığı için
Busra_acici8 burda bekleyeyim bende 34 de doğum yapacağım
Edafmo ciğer geliştirici yapmışlar mıydı
Busra_acici8 yok hayır fırsat olması pek maalesef
Bende 34 doğum yaptım bi hafta oldu bebeğim küvezde yatıyor