3423 Kızlar aranız da 17 haftalık olup karın agrısı yaşayan var mı ? İşk gebeliğim henüz hareket hissetmiyorum ama alt karnımda çok agrı var bu durumu yasayan var mı?
Busra2013 3423 bendede oluo 20 haftadayim hala oluo bazen cok sertlesio altida agrida oluo idrarada cok cikiom
heyecanli1anne__ Rahim büyüdüğü için ağrı normal demişti doktorum ama sizinki sürekli ve şiddetliyse tabiki bi doktora gidin
3423 Busra2013 ben bugün dayanamayıp doktoruma gittim bağırsak agrısı dedi birkaç gündür ishal olmuştum o tetiklemiş