Fatma-111 ben doğum yaptım canım. Bayramın birinci günü acil olarak suyum bitmişti plesanta yaşlanmıştı be 30 haftadan sonra tansiyonda eklenince 33+5 te dünyay geldi bebeğim 2 kilo 90 gr olarak şuan küvoz sürecindeyiz .
Şeker tansiyon bebeği çok etkiliyor dedi doktorum ama tansiyon sonrası böyle bir durum çıktı bende şekerime hep dikkat ettim açıklarım 120 olurdu bazen 8 ünite insüline düşmezdi en son doktorum 18 ünite yükseltti ve açlığımda tokluğumda düştü sonra zaten doğum oldu ve tansiyona bağladı doktor yani şeker bir şekilde hallolur takibi bırakma yemene içmene dikkat ama tansiyon çok sıkıntı