BebegimVeBenn_ Babyshark_ ben ilk gebeliğimde kullanmıştım bi sıkıntı yaşamadım çok şükür Kuzenimde hamile şuan midesi yandığı zaman muzu doğrayıp üzerine tahin döküp yiyormuş anında mide yanmasını kesiyor diyor
ronyamm0606 Minnakpopus anladım Allah kolaylık versin ama genel olarak ikinci gebelik kötü geçiyormuş o zaman😂
Minnakpopus ronyamm0606 valla öyleymiş 🫣🫣 deneyimledik maalesef ki 😂 aman canımız canları sağ olsunda geçiyo zaten hepsi unutulup gidiyor
Minnakpopus Huzurluanne05 yarın koşa koşa gidip sağlık ocağından yazdıracağım resmen can çekişiyorum şuan 🤦🏻♀️doktorum şuan izinde.
Babyshark_ anneoluyorumm13 bende gastrit, troid ve enfeksiyon olunca 10.haftada hamilelik belirtilerinden daha fazlasını çekiyorum maalesef :/
Ebrunr Babyshark_ benim normalde de reflüden kaynaklı mide yanmam olduğu için hamilelik döneminde ilaç kullanmadım dayanabildiğim kadar. Uzanırken başınız biraz yüksekte olsun, asitli yiyecek ve içeceklerden uzak durun, bol su tüketin. Geçmiş olsun 🙏🏻