Ngny
hamileliğin 37. haftasından sonra hastanede triyaj bölümüne kaydını yaptırıyorsun orda hangi doktor denk gelirse artık onlarla devam ediyosun, onlar muane falan edıo..
Yada randevu aldığın kadın doğumcu doktorun sana kaşe veriyor öylelikle ona göre gidiyosun..