Kızlar kızlar bir bakin ya. Klozetten kalkarken sancı girdi kasigima uzaninca geçti ama sonra hareket ederken falan tekrar geldi. Sonra yine geçmişti ama az önce adet sancısı gibi sancı gelmeye başladı. Yarın 30 oluyorum, eşim Googledan araştırmış rahim buyumesi falan diyor ama tedirgin oldum ya ben. Yaşayan var mı acaba. Kızım bugün çok hareketliydi bir sorun yoktu. Salı günü de Çarşamba sabahına kadar hareketli azdı dün akşam hareketlenmeye başladı bu arada