7+3 hamileyim 3 gün önce cok siddetli kanamam geldi hastaneye gittim ve hematom yani kan birikintisi gördüler. Bebek iyi dediler kalp atisi vs görünüyordu. Simdi ise kanama azaldi kahverengi akinti seklinde geliyor, bugün hastaneden cikardilar dinlenme verdiler
Ama cok korkuyorum hematom yasayan oldu mu ?