00gkcm Kızlar 18 haftalık hamileyim uzanıyodum sonra noldu bilmiyorum karnımın bi tarafı yumruk gibi şişti üç beş saniye sonra düzeldi normal midir ilk defa böyle olunca bi panikledim
Yavuzzynpmhra 00gkcm 2 gebeliğimdede 30larda falan başlamıştı şuanki gebeliğimde 12de başladı anlattığınız durum. Gayet normal ama tabi yinede drunuza danışmanızı tavsiye ederim Magnezyum alınca geçiyor☺️
Kbradll Çok normal benimde ilk 19.haftamda oldu çok tedirgin oldum doktorum çok normal olduğunu kasılma yaşadığımı ve bu 30.haftalarda artacağını söyledi şuan 32 haftslık hamileyim ve artık daha sık oluyo
2cocuk2kopek 00gkcm rahim kasılmış canım çok mu yordun bugün kendini . Sık ve düzenli değilse sorun teşkil etmiyor arada oluyor sık sık ve ağrı eşlik ediyorsa hemen bir doktora gidersin
00gkcm 2cocuk2kopek yok ilk kez oldu uzanıyordum o yüzden çok korktum hareketleri de yeni yeni hissetmeye başladım öyle görünce dedim bişey mi oldu acaba ağrıda olmadı bi anda yumruk gibi oldu bi süre sonra geçti kalkıp yürüyünce
2cocuk2kopek 00gkcm büyük ihtimalle yorulduğun içindir o rahim kasılması . Magnezyum falan kullanıyor musun. Doktora gittiğinde bahset bundan kullanmıyorsan magnezyum falan başlayabilir
00gkcm 2cocuk2kopek yok magnezyum kullanmıyorum omega3 demir kan sulandırıcı kullanıyorum sadece çok teşekkür ederim 🥹❤️