Yüzümde şişlik oluşuyor bugün arkadaşlar protein kaçağı olabilir mi diye ortaya bir laf attı. Doktorum kongrede. Sabah doğumhaneye git dedi fakat korkmaya başladım tansiyonum normal çıkıyor idrarda yanma ve ya köpük gibi birşey yok. Sabah gittiğimde yatırma ihtimali var mı acaba eşim evde olmuyor çünkü şimdi mi gitsem. Panik atağım tutuyor