Selam kızlar.
7 yıl önce oğluma hamile olduğumu öğrendiğim an elimdeki sigarayı hemen atıverdim. Bir kez ağzıma sürmedim. Yoğun bir iş hayatı tempom vardı.
2 yıl önce kızlarıma hamileliğimi planlı bir şekilde yaşadım. İkiz olması dışında :)) kızlarda da günde 1 tNe akşam içerdim onuda kırardım bie tane bile değildi aslında. Yavrularım 36.haftada doğurmama rağmen hamd olsun ne solunum sıkı tısı oldu ne başka bir şey.
Onlara hamileykende yoğun bir tempom vardı iş hayatımda.
Şimdi 4.çocuğa hamileyim… takşp edenleriniz görenleriniz vardır yani ben hiç istemedim bu gebeliği. Allahım affetsin aldırmayı bile düşündüm. tabi bunu yapmamak için bir sürü şey yapıp kendimi ikna ettim. Oda candır oda evlattır. 4.bebek, 3.gebelik üstelik bedenen ve ruhen daha toparlayamamışken.
Sürekli evdeyim günde bir kaç saat kızlarımı parka indiriyorum onun dışında ev yemek vs.
Bu gebeliği planlamadığım için her halde, maddi manevi düşündükçe yorulduğum bir süreç oluyor benim için.
Gün içinde balkona çıkıp sigara kahve içmek benim için kaçış gibi, mola gibi. Ve günde 10 u buluyor.
Linçleyecek olan olursa bozarım. Yok bebeğini düşün falan. Düşünüyorumkş yazıyorum arkadaşlar. Zaten kalben çok üzgünüm bunu içtiğim için lütfen birde vicanımu siz sızlatmayın.
Sadece sizden istediğim bırakabilenler bana öneri verin lütfen.
Yapabilirsem ne mutlu bana, yapamazsam lütfen dua edin yapabilmem için. İçtiğimdende keyif almıyorum vicdan azabı çekmekten, içmesemde ayrı bir stres oluyorum.
Sigara kullanmayan bunu bilemez.
Yine kendime göre azalttım normalde günde 1,5 paketi bulurdum. Gece bile kızlara mama yapmaya kalktığımda içerdim şimdi onu kestim tabi.
Çok uzun oldu sanırım anlaşılmak istediğim için bu kadar uzun yazdım. Hakkınızı helal edin.
Önerilerinizi bekliyorum 😔.