36+4 üm kaç gündür aşırı el ayak ve karın kaşıntım var bugün en son doktoruma yazdım test yapman gerektiğini gebelik kolestazı denen şeyin olabileceğini söyledi internette biraz araştırdım genelde bu haftalarda çıkıyormuş ve bebeğe zararlıymış 37. Haftada hemen alınması gerekiyormuş gerçekten hamileyken herşeyi yaşadım varmı bu durumu yaşayan kötü bişey olmaz dimi