Tugcesrts94 Arkadaşlar selam hamileyken mide koruyucu kullanan varmı midemde reflü var gastrit var birde kan ilacı kullanıyorum şuanda mahf oldu midem
Birbenbirbebek Tugcesrts94 gaviscona izin vermişti doktorum 🥺 benim de suan gırtlagım yutak borum agrıyor resmen cayır cayıırrr 🤦🏻♀️
Naazli Tugcesrts94 ben kullanıyorum. Kullanmasam asla duramıyorum. Midem ve yemek borum alev alev yanıyor
kardelenimm Tugcesrts94 demir ilacı midemi ağrıtıyor diye doktorum bana mide koruyucu yazdı ben kullanıyorum
Mervelion Birbenbirbebek aynısı bende var şükür mide ilacıyla geciyor ilacı içmeyi unuttugumda tekrar başlıyor cok kötü
Tugcesrts94 Tontis2025 banada lansor alabilirsin dedi ama çok önermiyorum yinede kullanmanı dedi bende kullanmıyorum korkudan
Tontis2025 dumancagla hayır Yanlıs anladınız belirli haftadan sonra içebiliyosunuz belirli bi haftaya kdr değil. Yanlıs hatırlamıyorsam benimki 20. Haftadan sonra demişti reflü hastasıyımda. Ama ben yinede kullanmadım yediklerime dikkat ettim
dumancagla Tontis2025 yanlış anlamışım ben çok yandığın da şurup içiyorum da 36.haftadayım şu sıralar ne yesem midem yanıyor
Tugcesrts94 Tontis2025 ya bende 18 haftayım şuan midem berbat durum da yutma güçlüğm dahi oluyo reflüden 22 haftada ayrıntılı ultrasonm var o zaman diycem doktora kan ilacı da iyice mahfetti beni
dumancagla Tugcesrts94 bana da rennie duo verdi ara ara kullanıyorum çok sık içmemeye çalışıyorum gece yatarken bazen çok kötü olduğum da 1 tatlı kaşığı içiyorum
Tontis2025 Tugcesrts94 evet banada lansor dedi ama sorun olacağını söylememişti kıyamam ağrınız varsa icin ama birşey olmaz Allahın izniyle her gün değil gün aşırı kullanabilirsiniz
Tontis2025 dumancagla rennieden birşey olmaz ama gavisconda öyle yandığında kullanın yani kendinize etmeyin eziyet
Deleted33000 Tugcesrts94 ben kullanıyorum canım bende de mide yanması ve ağrısı oluyordu doktorum da hamileyken kullanmış bana da önerdi onu kullandigimdan beri rahatım valla