damla1453 Kızlar 22 Mayıs Perşembe günü doğuma gidiyorum Allah nasip ederse. Dualarınızı bekliyorum 💕 Allah bütün hamilelere sağ salim kucağına almayı nasip etsin🤲🏻♥️
Kumsal28 damla1453 bizimde 21 Mayıs carsamba Allah kısmet ederse 😍. İlk persembe dediler ama bugün arayıp Çarşamba’ya çektiklerini söylediler 🌸
Ftrhn AnayimBenAna_ ben de 30 mayısa gün aldım 2. İçin nasipse ama nasıl oluyordu ameliyat sonrası ne zaman giyiniyorduk ne zaman emziriyorduk her şeyi unuttum sanki
AnayimBenAna_ damla1453 göz korkutmak istemem daha zor geçti iyileşme sürecim bir hafta 10 gün zorlandım bu sefer
damla1453 AnayimBenAna_ benim ilki çok iyiydi acı eşiğim çok yüksek sanırsam bilmiyorum ilk yürümem dışında hiç acım olmadı