xEndless merhaba ben ilacı kullanıyorum 16 Mayıs dan beri 7 - 13 mayıs regl tarihim di geçen ay regl den bir hafta önce yumurtalama olmuştu ovülasyon testi ile takip ettim yumurtlama lekesi oldu 2 gün kahverengi bu ay ovülasyon test almadım stres olmamak için reglime 1 hafta kaldı geçen ay ki gibi 16.gün pik olur diye test yapmıştım bir tane ovülasyon testim kalmıştı ama pik çıkmadı silik belki de erken yumurtladım Sitolart sayesinde ama yumurtlama olduysa lekelenme yi keser mi o ilaç sizce çok uzun yazdım hakkınızı helal edin