keyifcivcivi merhaba 37+4teyim dün gece regl ağrısına benzer ama daha kötü bir sancım oldu bugün de dinlenmeyle yatmayla geçmeyen bir bel ağrısı başladı. doğum yakın mıdır?
nisoom01 keyifcivcivi kuzum bende post açtım bugün 37+1 geceden sabaha kadar regl ağrısı gibi ağrım vardı sabah da devam etti şimdi de sabahtan beri belim ve asagısı baya ağrıyor tuvaletim var gibi hissediyorum hep
Kubrayildirimm keyifcivcivi 38+4üm bende 37 haftadan beri benimde var ağrılarım iğne batar gibi alttan sızım da cabası. Ama ne gelen var ne giden. Nstde de düzensiZ sancım çıktı bakalım hayırlısı
R-baby Bu haftalarda böyle ağrılar normal ama girip çıkmayan bir ağrı varsa doktora gidebilirsiniz ama bu belirtiler evet doğumun yakın olduğunun göstergesi zaten bu haftalarda her hafta kontrole gitmiyor musunuz
keyifcivcivi R-baby gidiyorum tabi 39+1 için de sezaryen tarihi verildi ama daha öncesinde olur mu acaba diye merak ediyorum
keyifcivcivi nisoom01 evet sizin yazdıklarınızı da gördüm benim sancım devam etmedi çok şükür de bel ağrısı başladı o yüzden düşünceliyim
snylyy keyifcivcivi ay banada 39+1 için gün verildi ama çok geç değilmi yaa genelde 38e veriyorlar korkuyprum erken gelirse diyee
keyifcivcivi snylyy yaa evet ben de öyleyim işte bir de sancı ağrı olunca hiç sanmıyorum 39u bekleyeceğimi inşallah iyi olur zamanında olur
Poyraz07 Ay banada bayrama denk geldıgı ıcın 39.haftays verdı ve sancın önce gelır muhtemelen acılden giriş yaparsın dedi zaten sezeryan olacagım keşke erkene verseydı de sancıya gerek kalmasa