Kızlar 3 yaşında bi kızım var şükürler olsun ama artık kardeşi olsun istiyoruz şubatta korunmayı bıraktık ama hla olmadı martta kimyasal oldu geçen ay da kimyasal sonrası adet döngüm düzensiz olmuştu bu ayda 9 u yumurtlamaydı 10 unda ilişki oldu ama 12 den sonra oldu 11 ı mı oluyor geç mi kaldık bilmiyorum , ama neden olmuyor ben korunmayı bıraktığımda hemen olur sanmıştım 😥😥