291521 bizimde ellerinde vardı 2-3 hafta önce yeni yeni geçiyor. Doktora gittiğimizde normal çocuk dr. kan tahlillerine baktı vitaminlerinde düşüklük vardı onları kullanıyoruz. Alerji dr yönlendirdi oda bakınca bize direk sabun deterjan ıslak mendil böyle şeyler kullanmayacak demişti ama herhangi bir alerji testi yaptırmadım kortizonlu krem verdi sabah akşam onu kullanıyoruz yeni yeni düzeliyor çok şükür. size de geçmiş olsun inşallah alerjik değildir. Kullandığınız sabun, şampuan, ıslak mendil yapıyor olabilir 🤗