Sibel4 Sevgili hanımlar sizce evli çiftler sevgililer gününü kutlamalımı?her ne kadar saçma gelsede bugün ben eşimden bir mesaj bekledim şuan ben izmirdeyim ailemin yanına gelmiştim eşim mardinde ve aramız biraz limuniydi ama aklımdan çıkmadı haksızmıyım?😔
Songlkaraduman Sibel4 kutlasada olur kutlmasada hiç dert etme kendine sen mesaj atıp kutlasaydın keşke eşinden bekleyeceğine can sıkılacak şeyler değil boşver bir gün değil her gün senin olsun 🙏
hohomoromu Sibel4 İnsan böyle günler de bekliyor tabi haklısın ama çokta önemli sayılmaz olmazsa olmaz değil sevgililer gününe dair mesaj atmaması seni sevmediği anlamına gelmiyor boşver 👍😊
Ozlmfth Sibel4 ewliler kutlamamalı bnce ben 6 aylık evliyim kutlamadık 😊 sen evlilik gununuzu kutlarsın. Eşindemde beklemez sen güzel bir süpriz yaparsın erkeklerden bu tarz seyler beklersek mutsuz oluruz 😊
Yeliz2 Valla canim bu erkekler öküz galiba benim koca başta sacma geliomus boyle gunler nisanliyken her ay sabahn erken saatinde mesj atar ay sayardi bes bucuk aylık evliyim 5 aylik hamileyim simdi sacma geliomus bana bi.haftadir ne yapalim dio ama.zorla yapcak.gonlunden gelmio.arkadaslari tr ye maca gitti bu gidemedi bende sevindim benim icin gitmio die megerse.omur boyu basina kakarim die gitmemis bende cikmiom.disari dedim tum gundurde konusmuom insan beklemio birsy ama en azindan bi öpücükle sevgililer gunun kutlu olsun de yok romantik. Olmasa anlıycam.ama.sevgililer gununu sevmiyo adam
Meripella Bide şöyle düşün eski sevgilileriyle kutladıkları bi günü bizimle neden evliyken kutlasınlar ki? Bırak kutlamasın sevgilin değil ki kocan 😍 valla bizde ben izin versem kutlamaya yeltenicek ama gereksiz buluyorum başkalarının kutladığı bigün benim için önemli olmuyo atıyorum saçma sapan bi ayda kutlasa bana özel daha mutlu olurum