Esesta Kızlar selam 33 haftalık olduk bugün tam çok fazla sertleşme oluyor gün içinde sancısız toplanıyor sanki normal mi sizlerde de oluyor mu
Mry2020 Esesta 33+3 hala çalışıyorum yemek ev derken gerçekten sertleşiyor ağrı yapıyor karnımda hani daha çok dinlensem belki olmayacak
Esesta Değil mi ayağa kalkıyorum bir yemek hazırlamak için mesela semsert oluyor hemen mesela normal mi acaba kasıklarım hamlamış gibi ağrıyor sağ sol dönemiyorum