Canım daha once 2 düştüğüm var eşimde de böyleydi düşükler 1 aydan küçüklerdi patolojiye falan gönderilmedi ondan dolayı sebebi tam bilinmiyo ama doktorlarla konustugumda morfolojiden olabilir sagliksiz spermlw gebelik olustuysa düşer dediler üroloji doktoruna gittik tek bi test bağlı kalmak doğru değil dedi test verdik orda tekrar ilkinden ortalama 1 sene sonra falan hiç bir tedavi kullanmadi o 1 sene içerisinde ve 3 olmuştu Ainosduo diye bi takviye verdi ve dün hamile olduğumu öğrendim inşallah sağlıklı bi gebelik olur