Ezgiiiiia Kızlar bebişlerinizin hareketleri nasıl. Bu aralar bebeğim az hareket ediyor. Yeri daraldığı icin mi böyle?
Snmrzgr0 Ezgiiiiia bende 36+4 haftalığım 🙏 ama benimki baya yerinde duramıyor cinsten kıpır kıpır bebekten bebeğe fark ediyor heralde
Rabia06 Ezgiiiiia bende 35+5 haftalıgım benm kide bi bakiyom ara ara kıpır kıpır bi bakiyom sakin fazla harket etmiyo 🤷🏻♀️
Mehtapsato 34 olduk bugun bazen cok hareketli hic durmuyo bazen de cok sesiz ve sakin alistim artik ilk baslarda korkuyodum artik korkmuyorum
Ezgiiiiia Esrabak aynen canım benım allah herkesin bebişini sağ sağlim kucağına almayı nasip eylesin🤲🏻💕
Nurcin Ezgiiiiia benim kızda çok sert vururdu.a rtık daha nazik :/// 36+0... acaba pozisyonunu aldıda o yüzden mi böyleler...
Ezgiiiiia Nurcin kesin. Benim de öyleydi her vurduğu canımı acıtırdı sadece simdi hafifledi sanki ama çok şükür yine hareketlendi bu sabah. Dün çok mu yordum kendimi bilemiyorum hissedemedimm... yerleri daralıyor bence korkma kuzu