Phyloo Kızlar Devlet hastanesinde iyi bi doktor önerir misiniz zaten zorunlu sezeryan olduğu için erkek olması sorun değil özelde doğum mantıklı değil bence en düşük 30 bin o paraya ihtiyacımı almak daha mantıklı geldi
a-a-my-h_dmr Phyloo 15 temmuzda Nihal Hanım var çok çok ilgili ve nazik Nihal Sevgi Aydın Hastahaneyi bilmiyorum ama Doktordan çok memnun kaldım ben muayenelerde
2Princess1Mom Phyloo Hem özel hem devlet takipliyim. Devlette 15 temmuz hastanesi doktor Arif Caner Erdoğan’a gidiyorum ve çok memnunum. Orada doğum yapacağım. 😊
a-a-my-h_dmr Phyloo şehir Hastahanesinde normal doğum yaptım ben Ebeler ilgilendi Doktor yaptırmadı yani Ama Melike Geyik Bayman’dı sanırım o gün doktor.
Anonymouse Rukiye Çelik Tepe ve Özlem Ece Başaran Açıl doğum konusunda nasıllar bilmiyorum ama muayene esnasında oldukça ilgililer. Bir araştır istersen canım
Phyloo Anonymouse bacı renginde muayene saati dırekt mi giriliyor az geçse de alıyor mu çok mu bekliyorsun saati kacırırsan
Anonymouse Phyloo Randevu saatinde almıyor pek biraz beklemen gerekiyor, sabah saatlerindeyse randevun daha tenha oluyor ama öğleden sonra bayağı yoğun oluyor 😅
Phyloo Anonymouse 9 buçuk tek bu saat varmış bıraz gecikme olsa bişey olur mu ki dedim de hevesim kalmasın bi gideyim o kadına çevrede bı kaç kişi çok övdü
Phyloo Anonymouse normalde gezmeyi sevmem ama 🤷♀️ şimdiye kadar gıtmedım ya umarım ilgilenir bazıları ılgı göstermiyor bastan takıplı değilsen
Anonymouse Phyloo Bence problem olmaz önce sekterden kayıt açtırıyorsun ya ona göre alıyorlardır bence Ben ayrım yapacağını çok sanmıyorum, ilgilenir diye düşünüyorum canım, gittikten sonra güncelle merak ederim sevdin mi sevmedin mi 🤭
Phyloo Anonymouse bazı doktorlar baştan takipli değilsen ilgı göstermiyor ama öyle değildi güzelde ilgilendi sekterde rengin de gayet iyi 👍
Anonymouse ignur Özlem Ece hanım Şehir hastanesinde, Rukiye hanım Beyhekim hastanesinde ama ben gittiğimde Şehir hastanesindeydi mhrs bakabilirsiniz