Elifkedi Merhaba kızlar sonunda bende doğum yaptım😊 38.haftada kizlarima kavuştum.. Ne kadar korksamda aslında korkulucak bişi olmadığını ve o anın tadının çıkarılması gerektiği dusuncesindeyim.. hamileligimin başlarında bulantilarimi dibine kadar yaşayan biri olarak hiç dogmucaklar zannettim😊 geçen hafta doktora kontrole gittiğimizde doktorum haftaya doğum yapacağımı söylediğinde tedirgin oldum çünkü kansizligim çok fazlaydı ve korkmam için tek nedendi diyebilirim. Doktorum pazartesi gunu 7 buçukta doğum yapacağını söyledi anestezi doktoruna gittik epidural ve spinal hakkında bilgi verdi ağrıya dayanabilme durumumu sordu bende dayanamicami söyledim ve epidural sezeryana yönlendirdi artık herşey tamamdı pazartesiyi beklemek kalmıştı sadece sonunda pazartesi geldi odama geldik hazırlandım ameliyathaneye gidene kadar hiçbir korku yoktu oraya girdim sadece içimden okuyordum sağlıklı bir şekilde kizlarimla oradan tekrar çıkmak için ameliyat için hazırladılar iğne yapıldı belimden sıcaklığı hissettim bacaklarımda yavaş yavaş hissizlik başladı çalışanlar yatırdı ggormemem için ön tarafim kapatıldı doktoruma başladınız mı dedim evet dedi ve 5dk içinde kizimin birini gördüm şok oldum çünkü anne olmuştum çok ağladım sonra diğeri doğdu onu göstermediler ağlamadi da korktum ama doktorum nefes alıyor korkma dedi çocuk doktoruna gitti ikiside sonra haber geldi iyiler ağlıyor diye ve tekrar sukrettim Rabbime nasip ettiği için.. odama aldılar bebeğimin biri geldi diğerinin ise yoğun bakıma alındığı söylendi sevincin yerini artık korku sarmıştı eşim doktorla görüştü oksijen için olduğu söylendi 1 gece kalması lazım duzelmezse antibiyotik tedavisine baslicaz 1 haftalık demişler yoğun bakıma ertesi günü kızıma bakmaya gittim de onu o şekilde görünce nasıl cikacagimi bilemedim ama çok şükür 1 gün kalmak kızıma yetti ve 2 akşam hastane seruveninden sonra evimize geldik kizlarimla.. ben annelik duygusunu şükür yaşadım rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🙏🙏
esractn Elifkedi Allah analı babalı büyütsün maşallah okurken heyecanlandım, duygulandim 😇🤗🙈 19 haftalık olduk bizde ikizlerimle o günleri bizede yaşatır Rabbim inşallah 🤲🏻👼🏻👼🏻
Elifkedi esractn rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 o anı yaşarken daha çok duygulanirsin emin ol ilk bebeklerim benim çok başka duyguymus insanın kendi canından parça dünyaya getirmesi
Ozlemzolan Elifkedi bende ikiz kızlarıma hamıleyim ve hem cok heycanlıyım hemse bıraz korkuyorum bana dokdorum 37 haftada alcaz dedı ınsallah kuvezlık bır durumları olmaz 🤲🏻 Allah saglıkla buyutmenizi nasıp etsin