Tusem81 Kızlarla acil yardım 8+5 idar yolu enfeksiyonum var ilaç verdi antibiyotik aksef 500 mg bide monurol3 mg kullanan var mi
Rume Tusem81 bana da 1000 mg verdiler ama içmedim tek kullanimlik tozu içtim ama sirkeyi su ile karıştırıp her tuvalete gittikten sonra yıkıyorum daha iyi oldum oyle
Annekuzusu06666 Tusem81 ikisini de kullandım bitti yine tekrar etmiş bu sefer yine monurol bide pyloseptil yazdı 19 haftayız
Sevda_kygszz Tusem81 ay bende de var ya 3. Antibiyotige baslicam 4 kere falan da toz icecekten ictim gecmek bilmiyor maalesef 30+3um bende
deryakrgz Tusem81 değeriniz çok düşük değil aslında dansite bende kendi değerime baktım 1007 🤗 ama lökosit yüksek yani enfeksiyon varsa da yenidir. Doktorunuzla bir görüşün.
Sevda_kygszz Tusem81 benim bastan beri var yeni degil ki korkma allahin izniyle bisey olmaz bende hamilelikte bile degil cocuklugumdan beri var