Almina09 ben doğumdan önce bebek düşünmediğim zaman yasmin kullandım doğum kontrol hapı bende hiç kilo yapmadı ama galiba emzirirken bu ilaç yasakmış doktoruma bunu sorucam. Evet gerçekten kadın olmak çok zor. Anne olmak da çok zor. 7 ay boyunca kustum. Şimdi de hemoroidim oldu gebelikten dolayı. Güzel bir hamilelik geçiremedim