Merhaba ben şuan Gülhane’ye başladım, doktorum Hasan Süt. Başka bir hastenenin kadın doğum uzmanı önermişti. Doktora henüz 1 kez gittim ama iyi gibi. İaterseniz bi deneyin. Etlik perinatolojileri hiç önermiyorum, hep asistan ve asla anladıkları bişey yok, insan gibi davranmıyorlar. Bu arada çok geçmiş olsun 🌸