tugcebaby1 Kızlar 30+2 yım bebek sabah 10 da bir hareket etti 14 saydım sonra birdaha hareket etmedi anca ben çok fazla dürtünce bir iki vurdu o kadar doktora gitmem gerekirmi bu yeterli mi
Happyka tugcebaby1 normaldir uyuyor olabilir birde biz ayaktayken fazla belli olmuyor tekme falan atığı
travmagul tugcebaby1 bende şuan 29+6dayım benim bebeğim de normalde çok hareketli ama bugün sayılı hareket etti normalde çok hareketli bir bebek bende enfeksiyon var baya çıkmış bende o yüzden olabilir mi diye düşünüyorum ama bilmiyorum kafam aşırı karışık 🙄😩
tugcebaby1 travmagul enfeksıyondan olabilir bendede bakteri var ılaç kullanıyormusunuz enfeksıyon için
travmagul tugcebaby1 Daha dün ilaç verdi ondan önce yatış yaptı 16 gün ayrı zamanlarda geçmişti ama yine tekrarladı 😣
tugcebaby1 travmagul benımde sürekli tekrarlıyor ama yatış yapılcak kadar değil bol bol su için ilaçları aksatmayın dayanabıldıgımız yere kadar dayanıp tutucaz içimizde
travmagul tugcebaby1 Allah’ın şifası olsun inşallah Allah’ım sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💖