lnbahar miniminisevgilim benim de aynı canım bi yediklerim ağır geliyor akşama doğru o kadar ama bugün kontrolüm vardı her şey yolunda senin de öyledir💖
Ilkesmomy miniminisevgilim mutlu oldum bunu dıydugma cnmm 8 haftalıgım rahatlamak ıstıyorumm artık :( agzımın tadı hıc yok
Esraa00 miniminisevgilim kız ne güzel işte maşallah Bebiş sağlıklı olsun da belirtiler gitse de olur Sona geldim hala çok zor geçiriyorum Gerek ağrı gerek mide yanması bulanması
miniminisevgilim lnbahar ohh çok şükür belirtiler birden şak diye kesildi vücut hormonlara alıştı diyenler de olmuş okuduğum yorumlarda benim de haftaya çok heyecanlıyım zaman geçmiyor sanki😌
miniminisevgilim Ilkesmomy ilk zamanlarda karın ağrım vardı 8-9 hafta arası kesildi ama bende belirti olmalı mı diyorum bilemedim🤷🏻♀️
miniminisevgilim Daisyy000 yaaa ciddi misiniz şuan içime su serpildi çevremde bulantısı olanlar falan olunca ben de neden yoka bağladım 😅🥲