Kızlar bir süredir ayakta , otururken vs durduk yere sağ ayağıma bi anda sıcaklık geliyor . Sezaryen olanlar bilir anestezi iğnesinden sonra belden aşağısına sıcaklık geliyor ya aynı öyle oluyor . Sonra hemen geçiyor . Niye böyle oluyor ki acaba . Şu dönem hem 3.5 yaş çocuğum hemde 55 günlük bebeğim var darmadağın olmuş durumdayım stresten olmuş olabilir mi sizce ? Şu son 1 haftadır oluyor