Nazf Aslihanfindik Kızım olsaydı Zeynep Eda düşünüyordum Yani Zeynep coook güzel bir isim Duru’da öyle ama ikisi birden söylenince kulaga biraz hoş gelmiyor gibi Fonetik olarak uyumsuz bence Böyle bir yorum yapmak istemezdim ama fikir sorduğunuz için direkt söylemek istedim🌸
Aslihanfindik Nazf teşekkür ederim fikriniz için kararsızılık yaşıyorum Zeynep kesin olsun istiyorum bakalım😊
Selim_Alparslan Aslihanfindik Cok güzel bir isim Allahim inşallah benimde kızım olursa ismini Duru koyacağım şuan ikinci oğluma hamileyim Rabbım nasip ederse inşallah 😇
Dileminiz Aslihanfindik Ben kızımın ismini Duru koyacağım. Sanki yanına başka isim yakışmıyor gibi ama yine de sizin tercihiniz ❤️
Aslihanfindik Dileminiz duruyu çok seviyorum istiyorum eşim de soy isminizle uymuyor sanki diyor soy ismimiz uğuz sizce uyumlu mu
Grendaaii Zeynep çok güzel isim eşim türkçe isim diye direttiği için biz eledik ama alırı beğenirim. Hem zeynepler akıllı sakin tatlı kızlar oluyor 😍
Dileminiz Aslihanfindik Uğuz kaba geliyor ağızda bizimde Sincar 😂 aman soyadla bağlantı kurarsak çok seçici olur. Zaten sadece isimle sesleniyoruz cano boşver 🥰 Duru çok güzel sade yalın isim analizi de çok güzel