Hayırlı akşamlar şekerlerim. Nasılsınız neler yapıyorsunuz ? Hangi il ilçede yaşıyorsunuz ? Gebe misiniz? Gebelik mi elde etmek istiyorsunuz ? Öncelikle Konya’da ve çevre illerde hisseden herkese çok geçmiş olsun kızlar deprem olmuş . Rabbim o korkuyu bir daha yaşatmasın. Ben klasik olarak bütün gün ev işi ev toplama ve eve dair herşey + 2 yaşında bir kız bebiş ile uğraşıyorum. İstanbul Arnavutköy de yaşıyorum . Gebelik elde etmek istiyorum. Geçen ay başladık daha denemelere maalesef olumsuz sonuç aldım o ay. İnşallah bu ay güzel haberler alırız almak isteyen annişlerim ile. Ben geçen ay kendimi çok kaptırdım beni bilen postlarıma denk gelenler az çok görmüştür. Ben artık bu konu hakkında şunu düşünüyorum. Birşeyi ne kadar çok istersen çok takarsan ve belirti ararsan beyin sana oyun yapıp herşeyi yaşatıyor ve o ay negatif görüyorsun. Bunu kızımda da yasamis birisi olarak demek istiyorum. bundan ötürü geçen ay 12 gün gecikme ile adet oldum. kızımdan sonra 2 kayıp gebelik geçirdim. Bir tanesi 8+1 kürtaj diğeri 7+2 düşük oldu. Kan pıhtılaşma sorunum varmış ben bilmiyordum maalesef. Kızımda da başıma gelmedi açıkçası. Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın. Evlat hasreti ile sınanan annelerime hayırlı tez vakitte evlat nasip etsin. Kızlar ben mesela ilk gebeliğimde 8 gün gecikme yaşadım ama dikkat etmediğim için gecikme oldu mu olmadı mı bilmiyordum tabi buna eşlik ishal uyku vs vardı. İkinci gebelikte koku hassasiyeti vs vardı üçüncü gebeliğimde ise göğüs hassasiyeti ve uyuklama vardı resmen. Hiç belirti olmadan 0 belirti ile yada çok nadir gelip giden belirtiler ile gebeliğini öğrenen oldu mu? Maksat sohbet muhabbet birbirimiz ile konusabildiğimiz bir post olsun istedim . Ben bu ay olacağını hiç hissetmiyorum ama çevrem ve buradaki arkadaşlarım dahil sen bence gebesin duyumunu alıyorum . Böyle hissedip gebe olduğunu öğrenen de oldu mu ? Bat 24 Mayıs ama ben 23 Mayıs da test yapmayı düşünüyorum en azından kendimi böyle şartladım. Ve şunu demek istiyorum bence ovulasyon testi ile yumurtlama çatlama gördükten sonra dev etmeyin bir süre edip bırakın yoksa cidden oda ayrı bir psikolojik baskı oluyor. Haydi Sohbete şekerlerim 🥰🩷🩷🩷